
Shoshana Zuboff ukuła termin „kapitalizm inwigilacyjny”, by opisać system, w którym surowcem nie jest już ropa czy węgiel, ale ludzkie doświadczenie. Kiedy instalujesz darmową grę na tablecie dziecka, nie zawierasz transakcji finansowej. Zawierasz kontrakt barterowy: oddajesz fragment intymności w zamian za chwilę rozrywki. Pytanie, które musimy sobie zadać, nie brzmi „jak się ukryć”, bo to w XXI wieku niemożliwe. Pytanie brzmi: czy ten kurs wymiany jest dla nas wciąż opłacalny?
Shoshana Zuboff ukuła termin „kapitalizm inwigilacyjny”, by opisać system, w którym surowcem nie jest już ropa czy węgiel, ale ludzkie doświadczenie. Kiedy instalujesz darmową grę na tablecie dziecka, nie zawierasz transakcji finansowej. Zawierasz kontrakt barterowy: oddajesz fragment intymności w zamian za chwilę rozrywki. Pytanie, które musimy sobie zadać, nie brzmi „jak się ukryć”, bo to w XXI wieku niemożliwe. Pytanie brzmi: czy ten kurs wymiany jest dla nas wciąż opłacalny. Shoshana Zuboff ukuła termin „kapitalizm inwigilacyjny”, by opisać system, w którym surowcem nie jest już ropa czy węgiel, ale ludzkie doświadczenie.
Shoshana Zuboff ukuła termin „kapitalizm inwigilacyjny”, by opisać system, w którym surowcem nie jest już ropa czy węgiel, ale ludzkie doświadczenie. Kiedy instalujesz darmową grę na tablecie dziecka, nie zawierasz transakcji finansowej. Zawierasz kontrakt barterowy: oddajesz fragment intymności w zamian za chwilę rozrywki. Pytanie, które musimy sobie zadać, nie brzmi „jak się ukryć”, bo to w XXI wieku niemożliwe. Pytanie brzmi: czy ten kurs wymiany jest dla nas wciąż opłacalny. Shoshana Zuboff ukuła termin „kapitalizm inwigilacyjny”, by opisać system, w którym surowcem nie jest już ropa czy węgiel, ale ludzkie doświadczenie. Kiedy instalujesz darmową grę na tablecie dziecka, nie zawierasz transakcji finansowej. Zawierasz kontrakt barterowy: oddajesz fragment intymności w zamian za chwilę rozrywki. Pytanie, które musimy sobie zadać, nie brzmi „jak się ukryć”, bo to w XXI wieku niemożliwe. Pytanie brzmi: czy ten kurs wymiany jest dla nas wciąż opłacalny.
Zawierasz kontrakt barterowy: oddajesz fragment intymności w zamian za chwilę rozrywki. Pytanie, które musimy sobie zadać, nie brzmi „jak się ukryć”, bo to w XXI wieku niemożliwe. Pytanie brzmi: czy ten kurs wymiany jest dla nas wciąż opłacalny. Shoshana Zuboff ukuła termin „kapitalizm inwigilacyjny”, by opisać system, w którym surowcem nie jest już ropa czy węgiel, ale ludzkie doświadczenie. Kiedy instalujesz darmową grę na tablecie dziecka, nie zawierasz transakcji finansowej. Zawierasz kontrakt barterowy: oddajesz fragment intymności w zamian za chwilę rozrywki. Pytanie, które musimy sobie zadać, nie brzmi „jak się ukryć”, bo to w XXI wieku niemożliwe.
Zuboff ukuła termin „kapitalizm inwigilacyjny”, by opisać system, w którym surowcem nie jest już ropa czy węgiel, ale ludzkie doświadczenie. Kiedy instalujesz darmową grę na tablecie dziecka, nie zawierasz transakcji finansowej. Zawierasz kontrakt barterowy: oddajesz fragment intymności w zamian za chwilę rozrywki. Pytanie, które musimy sobie zadać, nie brzmi „jak się ukryć”, bo to w XXI wieku niemożliwe. Pytanie brzmi: czy ten kurs wymiany jest dla nas wciąż opłacalny. Shoshana Zuboff ukuła termin „kapitalizm inwigilacyjny”, by opisać system, w którym surowcem nie jest już ropa czy węgiel, ale ludzkie doświadczenie. Kiedy instalujesz darmową grę na tablecie dziecka, nie zawierasz transakcji finansowej. Zawierasz kontrakt barterowy.